Ai nevoie de cateva idei pentru a-ti promova afacerea, fara un buget exorbitant? Iata cateva idei la indemana ta, care iti vor creste expunerea catre un segment nou de utilizatori:
Creaza un blog
Un blog reprezinta un excelent mod de a comunica direct cu publicul targetat si partea cea mai buna este ca nu te costa nimic. Prin intermediul unui blog, afacerea ta va capata o imagine friendly, deschisa si dispusa saofere toto suportul necesar potentialilor clienti pentru ca acestia sa ia cea mai buna decizie. Scrie articole prin care sa-ti impartasesti experienta si prin care sa distribui informatii utile cititorilor privind domeniul tau de activitate.
Un blog este simplu de actualizat, necesita informatii tehnice de baza si iti va aduce beneficii in ceea ce priveste SEO pentru website-ul tau.
Fii prezent pe retelele de socializare
Pentru a te mentine in permanenta in atentia consumatorilor tai, este necesar sa fii prezent (si activ) in mediile in care acestia se gasesc. Potentialii tai clienti sunt zilnic pe retelele de socializare, de la Facebook, Twitter, Pinterest , Google+, Instagram. In functie de tipul tau de afacere si de comportamentul audientei tale, incearca sa fii cat mai activ e retelele unde acestia sun la randul lor cel mai activi.
Listeaza-ti afacerea la nivel local pe Google Local
Este uimitor cat de multe companii nu sunt inca listate pe Google Local, avand in vedere beneficiile pe care le poate aduce in ceea ce priveste vizibilitatea online la nivel local. Odata ce ti-ai adaugat afacerea in Gogle Local, incurajeaza-ti clientii sau potentialii clienti sa-ti lase review-uri, asta iti va creste rank-ul la nivel local.
Creaza o strategie de loializare a clientilor
Recompenseaza-ti clientii prin discounturi, vouchere, concursuri.Asta va genera o crestere a ratei de intoarcere a acestora pe site0ul tau si-ti va creste posibilitatea ca acestia sa achizitioneze de la tine pe termen lung.
Foloseste parerile clientilor
Testimonialele sunt esentiale pentru a creste increderea in serviciile si produsele pe care le comercializezi. Inainte de a lua o decizie de cumparare, majoritatea persoanelor cauta informatii online referitoare la acestea, iar parerile altor clienti care au cumparat de la tine si au fost multumiti, le va da acel impuls de care au nevoie pentru a lua o decizie favorabila.
Think outside the box
Activitatea de marketing nu trebuie sa fie limitata la anunturile in presa ori la reclamele la radio. De ce sa nu gandesti mai amplu, atunci cand ai posibilitatea s-o faci? De ce sa nu ajungi la un segment mai mai mare de clienti? Daca esti proprietarul uneo cofetarii sau patiserii, de ce nu te-ai costuma intr-un produs de patiserie si ai iesi sa imparti cupoane? Probabil ca vei fi fotografiat si vei avea o expunere mult mai mare pe retelele de socializare. Promovarea afacerii tale nu trebuie sa fie plictisitoare ori statica, ci din contra – plina de amuzament si creativitate!
Stii si tu alte modalitati de promovare cu un buget mic? Lasa-ne un comentariu sa vedem la ce te-ai gandit!
Vrei sa-ti dezvolti afacerea alaturi de noi? Hai sa discutam! Suna-ne la 0761.990.600