Oamenii tind sa rezoneze din ce in ce mai mult cu acele firme cu o prezenta eficienta in online. Asa ca nu trebuie sa ne mire faptul ca majoritatea celor care intra intr-un magazin / restaurant / service auto / hotel au cautat in prealabil informatii pe internet.
Tu, ca administrator al unei afaceri locale, trebuie sa-ti adresezi o intrebare extrem de importanta: Cum ii fac pe acesti oameni sa gaseasca online informatii despre businessul meu si cum ii fac sa ma aleaga pe mine, si nu concurenta? Raspunsul nu e nici simplu, dar nici complicat, doar ca necesita un plan de actiune bazat pe 4 directii esentiale:
- Publicitatea PPC Google AdWords si Goole Display
- Website
- Promovarea SEO
- Social Media
In articolul de astazi vom detalia principalele actiuni pe care trebuie sa le faci in etapa de publicitate in sistem pay-per-click, urmand ca fiecare tema sa fie detaliata in articolele urmatoare.
Sfaturi pentru o promovare eficienta Google Adwords/Google Display
- Identifica si urmeaza pe cat posibil regulile pe care principalele motoare de cautare le practica in ierarhizarea rezultatelor afisarilor si tine cont de formatul imaginilor si de numarul de caractere.
- Optimizeaza adresa URL afisata in anunturile platite, astfel incat sa corespunda cu tipul produsului / serviciului promovat.
- Include cuvinte-tinta in titluri si in continut, care sa se potriveasca total sau partial cu acele cuvinte-cheie pe care le-ai licitat – acest lucru iti va creste considerabil sansele ca anuntul tau sa fie afisat (si la un cost mai mic).
- Scrie Call-To-Action puternice, capabile sa indemne catre acele actiuni pe care iti doresti sa le realizeze utilizatorii care vad anuntul tau. Ai putea de exemplu sa limitezi actiunea de cumparare sub raport timp-stoc limitat.
- Atunci cand folosesti anunturile pentru a impulsiona apelurile telefonice, ar fi bine sa poti contoriza de unde vin apelurile pe numarul respectiv de telefon. In felul acesta poti optimiza la maximum campaniile de promovare.
- Concentreaza cele mai importante informatii in anuntul de tip search. Numarul de caractere este limitat, asa ca nu-l irosi adaugand numele afacerii tale, acesta este deja in URL.
- Scrie cu majuscule inceputul cuvintelor importante. Ai grija sa nu exagerezi, nu face asta si cu prepozitiile!
- Foloseste in mod corect semnele de punctualie, fara sa exagerezi cu semnul exclamarii. Stim ca iti doresti ca anuntul tau sa para important in ochii celor care il vad, dar pastreaza o limita a decentei, altfel vei avea o reactie inversa decat cea asteptata – utilizatorii iti vor ocoli anuntul.
- Nu folosi abrevieri pe care majoritatea persoanelor nu le cunosc, nu le inteleg sau care au un aspect vizual ciudat. Crede-ne pe cuvant, nu o sa le starnesti interesul prin cuvinte necunoscute!
Campaniile de Google Adwords sunt utile si pot aduce rezultate peste medie atunci cand sunt setate corect si optimizate regulat, pe masura ce se observa primele rezultate.
Suna-ne la numarul de telefon 0757.910.859, iar echipa noastra va analiza tipul tau de business pentru ca tu sa obtii performanta maxima corelat cu bugetul alocat.